Tuesday, August 4, 2009

Tag...

Cuti??Yess..
1 week is not enough!!!

Tag by Ummi Jr!

1-Bekas kekasih saya adalah: errr..saye xpernah ade kekasih pun.. >.<

2-Saya sedang mendengar: bunyi jam dinding kt ruang tgk TV..tiktoktiktok!

3-Saya patut: transfer gmbr2 dlm memory card masuk pc sbb da rmai yg mintak,tp saye malas.

4-Saya suka: warna purple,cantek!

5-Sahabat-sahabat baik saya: adalah mereka yg menganggap saya sahabat baik mereka.

6-Saya tak faham: kenapa susah sgt saya nak meluahkan perasaan pd seseorang.. >.<

7-Saya kehilangan: kredit 29sen sbb pukul 4.30am td sy online pkai hp kt ats katill..hihihi..

8-Ramai yang berkata: gelak saye unik dan Alia sila buat Fesbuk..ahahaha..

9-Makna nama saya: Alia maksudnya ketinggian dan Mardhiah maksudnya yang diredhai,yang disayangi.

10-Cinta itu adalah: sgt complicated..Saye cuba nk rase bagaimana memiliki cinta,tp sy gagal.Harap2 lps ni saye berjaya.

11-Di sesuatu tempat,seseorang sedang: korek hidung dgn penuh bergaya..ahahaha..

12-Saya akan cuba: ngorat dia kalau die xnak ngorat saye..ahahaha..

13-Ayat SELAMANYA membawa maksud: kekal smpai bila-bila.

14-Saya paling meluat bila: tgk org pkai tudung dgn baby tee..serupa xyah pkai tudung.

15-Pesta/parti adalah: sbg satu majlis meraikan sesuatu.

16-Haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah: Gemokkkkkkkk!!!

17-Peingkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: Ketika saya muda remaja,13-19..

18-Hari ini: saye pegi kfc,mkn macaroni cheese,soooo sedapppp...

19-Malam ini saya akan: tido lambat.

20-Esok pula saya akan: bangun lambat.

21-Saya betul-betul inginkan: acoustic guitar.

22-Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini: muka sembab sbb t'lebih tido.

23-Pusat membeli-belah atau arked permainan: pusat membeli-belah 10x lg best! =)

24-Makanan Barat atau Jepun: Makanan Barat!

25-Bilik yang terang atau gelap: Bilik gelap!

26-Bestfren ever: yg sanggup susah senang bersama,nanges sama2 and bukan yg ckp blkg2..

27-Saya nak tag: nobody!

Sincerely,
ALIA

0 comments: