Thursday, April 28, 2011

I'm getting married...

Ku sangka panas sampai ke petang,rupanya hujan ribut petir di tengah hari..
Ku sangka "mempatri" wayar ke atas keyboard agak senang,rupanya boleh buat aku stress mencarut dalam hati..
Ku sangka minggu depan dah boleh nyanyi Merdeka,Merdeka,rupanya seksa belum habis lagi..
Ku sangka nak dirikan payung tegak senang sekali,rupanya boleh buat aku macam nak gila setengah mati..
Ku sangka tak banyak duit keluar untuk fyp ni,rupanya jangkaan meleset kali ke 20 juta kali..
Ku sangka minggu depan dah boleh balik senang hati,rupanya belum sampai masa lagi..

Critique 3 (atau bahasa senangnya presentation,tapi sebab fakulti awesome,tukar jadi critique) pada minggu depan..3 hari..Tapi aku punya turn hari Khamis (5/5/2011) pukul 12-12.30pm..

Pada 10/5/2011 ada presentation seminar pulak sorang2 selama 10 minit..Dan 10/5/2011 - 12/5/2011 adalah hari2 exhibition di mana kerja2 yang terpilih akan dipamerkan untuk tontonan umum..

Kerja separa siap..

Doakan aku yang terbaik untuk pengakhiran ini,InsyaAllah..

*Type guna aku,instead of saya,rasa macam baru ada feel sikit nak menaip..Hehehe..*


P/s: Sapa nak masuk meminang tunggu aku habis belajar lagi 2 minggu! Hahahahahaaa..

Sincerely,
ALIA

4 comments:

mcddy said...

2 minggu lg??
sumpah jeles gile!

Alia Ibrahim said...

doa2 la ke saya gop,nerves je rase..
:)

Faiz Yunus said...

okay set reminder for the next 2 weeks :D

Alia Ibrahim said...

mark ur calendar bro! hahahahahaa..