Saturday, November 7, 2009

...

Rase mcm nak balik next weekend..
*pikir alasan logik*

Xtaw nak merepek ape,otak blank pukul 4.41am..Tp nk update blog jugak..Smbil2 type sini,smbil2 bukak tumblr..

Life with some great people around me makes me realize that there are people who care about me,who love me..And i should Thanks God for giving me this people. Some people change & some of them just stay the way they are.

It's weekend btw,as usual,i'll just stay here wif Gemok in my room..Kembali teruskan hidup org xde life dkat cyberTAKberjaya..Hehehe..Tak2,weekend adalah masa utk siapkan keje.. =) Ecah balik,ini xpelik pun sbb mmg die slalu balik..Syira xbalik pun same jugak xde dlm bilik,kjap2 kuar dating..Ehemmm2..Sudah biase sorang2,so xdak hal..

Current life is kinda mess sometimes,but i think i manage to handle it quite well..And it's getting awesome+interesting at the same time..Just follow the flow and let's see how it'll end..

I the guitarsss!!!

Sincerely,
ALIA

0 comments: