Sunday, April 19, 2009

Tiket..

I hate Cyber!
That's all i can say...

I was like "gatal tangan" today,and i opened the AirAsia web to check the tickets..Then i took my hp & checked the calendar..I clicked on the date and it starts searching for the tickets..
TADAAA!!! (sile jgn jeles..ahahahaa..)

1st..
2nd (i prefer dis 1..eheheee)

Haven't book da tickets yet..Ehehehe..Afta authoring class dis Monday,i'll book da tickets..But abah da bg green light,Yeayyy..Mari pulang,Cyber sux,i hate Cyber!!

Td ym kakda,maw "mengepaw" kakak saye..Ahahahaa..Da lame xjmpe die,suruh die blanje tgk wyg..Yabedabeduuuu~~~Tggu la,next 2 weeks ke,when i'm free (slalu pun free pdhal,kekekeee,no i mean,kurang sibok..hehehe)..And ym Kak Wani jugak,die ckp die buat lasagna..Ceisss,jeles neh jeles ni..Saye blk nti maw mkn jugak,xkire,sile buat..Lalalaaa~~And die ckp td Fatin,abg & kak fiza dtg..Okey,double jelesssss!! But muka fatin ade parut,kene Ketuat (u guys know wat is "ketuat"??Sile la google kalau ade..Ahahaha..) Smpai kene msk emergency ward smlm sbb ketuat pecah,and darah kuar non-stop,ni kak fiza yg ckp,my sis-in-law..Kak wani ckp,nk amek gmbr pun Fatin xnak sbb ckp die xcomel..Ahahaa,sian die..Kalau ade time tu sure best gile usik die..I noe she hates me so much! KAHKAHKAH~~

Cover malu.. =P

Okey maw tido,byee..

Sincerely,
ALIA

0 comments: